Головна  →  Зв'язки з громадськістю  →  Звернення громадян

Ви можете:

  • звернутись з письмовою заявою до приймальні Київської міської державної адміністрації, яка розташована за адресою: м. Київ, бульв. Т. Г. Шевченка, 3, кімната № 405.
  • надіслати лист поштою за адресою: 01004, м. Київ, бульв. Т. Г. Шевченка, 3
  • надіслати електронне звернення на е-адресу: osvita@kievcity.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).
  • Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
  • звернутися до контактного центру КМДА з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва за телефоном 15-51 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора фіксованої мережі) або з мобільних телефонів за номером 205-73-37 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора мобільного зв’язку)

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2013-2016 роки

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2016 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 9 місяців 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2-й квартал 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за І півріччя 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2015 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за І півріччя 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 1-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2014 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2013 рік

Версiя для друку


   


Антикорупційний телефон КМДА:
(096) 588-11-88