Головна  →  Зв'язки з громадськістю  →  Звернення громадян

Ви можете:

  • звернутись з письмовою заявою до приймальні Київської міської державної адміністрації, яка розташована за адресою: м. Київ, бульв. Т. Г. Шевченка, 3, кімната № 405.
  • надіслати лист поштою за адресою: 01004, м. Київ, бульв. Т. Г. Шевченка, 3
  • надіслати електронне звернення на е-адресу: osvita@kievcity.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).
  • Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
  • звернутися до контактного центру КМДА з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва за телефоном 15-51 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора фіксованої мережі) або з мобільних телефонів за номером 205-73-37 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора мобільного зв’язку)
 

Інформація за результатами розгляду звернень громадян 

Нормативно-правова база

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2013-2016 роки

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2016 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 9 місяців 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2-й квартал 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за І півріччя 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2015 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за І півріччя 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 1-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2014 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2013 рік

 

2017 рік

Статистика звернень громадян за 2013-2016 роки

Звіт  інспекції навчальних закладів про роботу із зверненнями громадян за 6 місяців 2017 року


 

 

2016 рік

Звіт Інспекції навчальних закладів  про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік

Звіт інспекції навчальних закладів  "Про роботу із зверненнями громадян" за 9 місяців 2016 року

Звіт про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

  


 

2015 рік

Звіт про роботу Інспекції навчальних закладів за 2015 рік

Про роботу із зверненнями громадян за 2015 рік

Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року

Про роботу із зверненнями громадян за 2014 рік

Аналіз звернень за січень-вересень 2015 (письмові)

Звіт про роботу із зверненнями за 9 міс 2015

Версiя для друку


 

 


ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ

Антикорупційний телефон КМДА:
(096) 588-11-88