КМДА Київська міська державна адміністрація


Ви можете:

  • звернутись з письмовою заявою до приймальні Київської міської державної адміністрації, яка розташована за адресою: м. Київ, бульв. Т. Г. Шевченка, 3, кімната № 405.
  • надіслати лист поштою за адресою: 01004, м. Київ, бульв. Т. Г. Шевченка, 3
  • надіслати електронне звернення на е-адресу: osvita@kievcity.gov.ua. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним).
  • Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.
  • звернутися до контактного центру КМДА з номерів мереж фіксованого зв'язку м. Києва за телефоном 15-51 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора фіксованої мережі) або з мобільних телефонів за номером 205-73-37 (дзвінки сплачуються згідно тарифу оператора мобільного зв’язку)
 

Інформація за результатами розгляду звернень громадян 

Нормативно-правова база

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2017 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2013-2016 роки

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2016 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 9 місяців 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2-й квартал 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за І півріччя 2016 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2015 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 3-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за І півріччя 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 1-й квартал 2015 року

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2014 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2013 рік

 

2017 рік

Узагальнені дані про надходження звернень громадян за 2017 рік

Статистика звернень громадян за 2013-2016 роки

Звіт  інспекції навчальних закладів про роботу із зверненнями громадян за 6 місяців 2017 року


 

 

2016 рік

Звіт Інспекції навчальних закладів  про роботу із зверненнями громадян за 2016 рік

Звіт інспекції навчальних закладів  "Про роботу із зверненнями громадян" за 9 місяців 2016 року

Звіт про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

  


 

2015 рік

Звіт про роботу Інспекції навчальних закладів за 2015 рік

Про роботу із зверненнями громадян за 2015 рік

Про роботу із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року

Про роботу із зверненнями громадян за 2014 рік

Аналіз звернень за січень-вересень 2015 (письмові)

Звіт про роботу із зверненнями за 9 міс 2015



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.