Головна  →  Новини  →  3 листопада 2017

Науково – методична конференція «Наукові дослідження учнівської молоді Малої академії наук – шлях до успіху»

Науково – методична конференція «Наукові дослідження учнівської молоді Малої академії наук – шлях до успіху»

           30 жовтня 2017 року в спеціалізованій    школі І-ІІІ ступенів № 251 імені Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва в рамках співпраці з Київської Малою академією наук та київським Міжнародним університетом проведено науково – методичну конференцію   «Наукові дослідження учнівської молоді  Малої академії наук – шлях до успіху».

          У роботі конференції взяли участь науковці: Рудаківська С. В., проректор з питань довузівської підготовки, професор Київського  Міжнародного університету; Некряч А. І., проректор з наукової роботи, доктор політичних наук, професор Київського  Міжнародного університету; Піліна А. М., завідувач відділення економіки Київської Малої академії наук;  Буранова Я. Ю., керівник наукового товариства «Дослідник» Київського Палацу дітей та юнацтва; Моргун Н.Ю.,завідувач кабінетом екології Київського Палацу дітей та юнацтва;  Сивенко С. М., завідувач відділення історії Київської Малої академії наук; Кот Т. Ю., завідувач відділення філософії та суспільствознавства Київської Малої академії наук; Маримонська Л. А., асистент кафедри   методики викладання української та іноземної мови і літератури Інституту філології Київського національного університету ім. Т. Шевченка, голова журі відділення іноземної філології та зарубіжної літератури Київської Малої академії наук.

       З вітальним словом до учасників конференції звернулась Федина Т.М., директор районного науково-методичного центру, яка наголосила на важливості залучення обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької діяльності.

        Аналітичний звіт про досягнення  учнівської молоді Деснянського району у  Всеукраїнському конкурсі – захисті науково – дослідницьких робіт Малої академії наук     представила  Мельник Ф.С., методист з іноземних мов районного науково-методичного центру.

          Досвідом організації науково – дослідницької роботи учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти поділились Куц  В. М., заступник директора з навчальної роботи спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів  № 251 імені Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови та Бут А.О., вчитель англійської мови гімназії № 283 ІІ-ІІІ ступенів.

          Рудаківська С. В., проректор з питань довузівської підготовки, професор Київського  Міжнародного університету, ознайомила педагогічних працівників  району  з профільно - орієнтованою системою довузівської підготовки майбутніх студентів, із дискусійним питанням  «Людина ХХІ століття: якою вона буде?» звернулась до присутніх Некряч А. І., проректор з наукової роботи, доктор політичних наук, професор Київського  Міжнародного університету.

        Дуже  різноманітною була тематика секційних студій, які стали інтерактивними майданчиками для проведення майстер-класів, обміну досвідом учасниками   науково – методичної конференції.

           Так,  перед вчителями історії  виступила завідувач відділення історії Київської Малої академії наук   Сивенко С. М., яка  наголосила  на необхідності формування у молоді навиків наукової оцінки історичних подій та практичної компетенції під час написання та захисту науково-дослідницької роботи,  а завідувач відділення філософії та суспільствознавства Київської Малої академії наук Кот Т. Ю. зупинилась  на сучасних підходах до формування наукового світогляду учня в процесі написання науково – дослідницьких робіт.

          Ситник Е. В., вчитель історії та правознавства спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики поділилась своїми думками щодо обрання теми дослідження та підготовки  презентації до конкурсу-захисту, психоемоційним аспектам підготовки учнів до захисту науково – дослідницької роботи МАН приділила увагу Усата А. Б., вчитель історії та права гімназії ІІ – ІІІ ступенів   № 283. Особливості написання науково – дослідницьких робіт Київської Малої академії наук розкрила Марченко М. М., вчитель історії та правознавства спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 207 з поглибленим вивченням англійської мови, а питання актуальності в науково – дослідницьких роботах  висвітлила  Приз Н. М., вчитель історії спеціалізованої школи     І-ІІІ ступенів   № 264 з поглибленим вивченням англійської мови.

            Роботу секції економіки розпочала завідувач відділення економіки Київської Малої академії наук Піліна А. М., яка  ознайомила присутніх із особливостями учнівських наукових досліджень в економічній сфері,  закликала учасників заходу до співпраці з науковцями відділення економіки Київської МАН, надала методичну літературу та орієнтовну тематику робіт для секції «Фінанси, грошовий обсяг і кредит». У виступі Гречушкіної  Г. П., вчителя  економіки Економіко - правового ліцею, було висвітлено шляхи залучення учнів до науково – дослідницької роботи, вчитель провела практичне заняття щодо визначення проблеми дослідження. Про формування творчої креативної особистості сучасного учня через  роботу в МАН розповіла Задорожна Н. П., вчитель географії та економіки «Навчально-виховного комплексу «Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням української мови - гімназія № 39 І-ІІІ ступенів імені  гетьмана  України Богдана Хмельницького».

             Досвідом роботи щодо вибору теми наукового дослідження та допомоги обдарованим учням у їх самореалізації поділилися Драгунова Т. В., вчитель географії спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики та Гомон Т. І., вчитель географії спеціалізованої школи    І-ІІІ ступенів № 202 з поглибленим вивченням природничо-математичних наук.

             Основним вимогам до написання науково–дослідницької роботи та правилам оформлення науково – дослідницької роботи присвятили свої виступи Шиліна Н. В., вчитель географії гімназії № 283 ІІ-ІІІ ступенів та Смірнова І. Г., вчитель географії навчально-виховного  комплексу «Спеціалізована школа І-ІIІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук-ліцей № 293».

         Під час секційного  засідання відділень української філології та мистецтвознавства,  іноземної філології та  зарубіжної літератури, виступила  вчитель української мови гімназії № 283 ІІ-ІІІ ступенів Литвинюк Л. О., яка ознайомила учасників заходу  з  методологічною основою написання науково – дослідницької роботи. Практичні поради щодо  організації науково – дослідницької роботи вчителів суспільно – гуманітарного циклу надала  заступник директора з навчальної роботи спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 250 з поглибленим вивченням математики Кузьменко Л. А., педагогіці партнерства  у співпраці  педагогічного керівника та учня при написанні науково-дослідницької роботи присвятила свій виступ  Фещенко Є.М., вчитель англійської мови спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 202 з поглибленим вивченням природничо-математичних наук.

          Маримонська Л. А., голова журі відділення іноземної філології та зарубіжної літератури Київської Малої академії наук, ознайомила  присутніх із основними вимогами до підготовки, написання та захисту науково – дослідницьких робіт.

        На  секційному  засіданні відділення математики, фізики та астрономії,  методичні поради щодо підготовки, написання і оформлення науково – дослідницької роботи  надала учасникам конференції вчитель математики гімназії № 283 ІІ-ІІІ ступенів Єфімова Т. Л, а про основні профілі та шляхи реалізації дослідницької діяльності учнів –  членів МАН      проінформувала педагогічних працівників     Моргун Г. М.,   вчитель фізики Міжнародної школи «Глобус».

           Перед  учасниками секційного  засідання відділення хімії і біології, екології та аграрних наук виступила  керівник наукового товариства «Дослідник» Київського Палацу дітей та юнацтва Буранова Я. Ю., яка  ознайомила присутніх з досвідом роботи наукового товариства, з тематикою науково-дослідницьких робіт, презентувала   «Пам’ятку школяра», розроблену  для допомоги юним дослідникам,  а також  запросила вчителів до співпраці:  проведення практичних занять на базі лабораторій палацу, консультацій в проведенні  експериментів,  проведення демонстраційних дослідів та  майстер - класів безпосередньо в школах.

                 Підводячи підсумки науково – методичної конференції «Наукові дослідження учнівської молоді  Малої академії наук – шлях до успіху», директор науково-методичного центру Федина Т.М. наголосила на важливості розширення співпраці закладів  загальної середньої освіти  Деснянського району із вузами, що створює нові можливості для методичної діяльності  вчителів, вдосконалення системи пошуку та підтримки обдарованої  учнівської молоді, подальшого розвитку учнівських наукових досліджень.

Перейти до спискуВерсiя для друку