Головна  →  Новини  →  1 листопада 2017

У рамках проведення фестивалю управлінської майстерності "KyivEdFest". Столичні освітяни - стейкхолдери медіаосвітнього експерименту.

У рамках проведення фестивалю управлінської майстерності "KyivEdFest". Столичні освітяни - стейкхолдери  медіаосвітнього експерименту.

Інформаційний простір мінливий, швидко впроваджуються нові інформаційно-комунікаційні технології, виникають нові феномени і ризики (кібербулінг, грумінг, тролінг, комерціоналізація дітей онлайн, цифрова деменція тощо), які потребують інтенсивного масового і систематичного підвищення медіакультури всієї педагогічної спільноти.

Воєнні дії на Донбасі, анексія Криму, потоки вимушено переміщених осіб з агресивним висвітленням трагічних подій призводять до медійної ретравматизації як нової форми деструктивних медійних впливів

Загострення потреби в медіаосвіті та інтенсифікації її масового впровадження пов’язано з розгортанням інформаційно-психологічної війни, ескалацією агресії, захопленням території України.

Тому сьогодні саме педагоги, керівники позашкільних закладів виступають агентами змін, створюючи медіаосвітянську спільноту України та стають авангардом Всеукраїнського експерименту по наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику.

Про це обговорювалося на семінарі-практикумі «Медіаосвітні практики як вимога Сучасного Наказу МОН України № 1199 від 18.08.2017 «Про проведення Всеукраїнського експерименту за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику», на базі навчальних закладів України», який провела Іллюк Надія Олексіївна, завідувач відділу інформаційно-творчого агентства «ЮН-ПРЕС», керівник секції журналістики МАН м. Києва,  кандидат наук із соціальних комунікацій КПДЮ .

Учасники познайомилися з вимогами, етапами та пропозиціями МОН до освітян  стосовно моделі наскрізної медіаосвіти у навчальному закладі, отримали глосарії термінів із кібербезпеки дітей  в соціальних мережах, порадник «Що потрібно робити щоб не стати жертвою маніпуляції» та попрацювали на практичному занятті з медіамеседжами та аналізу медіатекстів.

Кожний з 54 учасників в скарбничку свого навчального закладу отримав методичні матеріали. А головне, семінар надав старт новому актуальному експерименту для освітян.  

Перейти до спискуВерсiя для друку