Головна  →  Новини  →  1 листопада 2017

У рамках проведення фестивалю управлінської майстерності "KyivEdFest". Семінар для вчителів інформатики «Програмування без «мов» програмування»

У рамках проведення фестивалю управлінської майстерності "KyivEdFest". Семінар для вчителів інформатики  «Програмування без «мов» програмування»

31 жовтня відділенням Комп’ютерних наук спільно з Фондом Глушкова було проведено практичний семінар для вчителів інформатики м. Києва «Програмування без «мов» програмування».

На семінарі було розглянуто програмне середовище «Графічне середовище програмування логічними R-схемами».

Наразі сучасні ІКТ широко застосовуються у навчально-виховному процесі. Але необхідно зазначити, що ефективність засвоєння знань учнями за умов широкого впровадження засобів нових інформаційних технологій навчання при вивченні програмування в значній мірі залежить від педагогічних програмних засобів, що дозволяє поєднати високі обчислювальні можливості при дослідженні різноманітних об’єктів з унаочненням результатів на всіх етапах розв’язування задач. На семінарі вчителям інформатики було запропоновано  концепцію програмування для запису будь-яких алгоритмів, даних і програм логічними R-схеми. Нова концепція є поліглотом (зрозумілою для всіх незалежно від мови спілкування) і наслідує строгі математичні принципи подання та опрацювання даних. В результаті вивчаються логічні основи програмування, а не синтаксис певних мов програмування.

Принципи такої концепції прості, природні для людини, програмування стає доступним для всіх, стає елементом загальної інформатичної грамотності й інформаційної культури людини. Програмний засіб може використовуватися як в середніх загальноосвітніх навчальних закладах так і у вищих. Вчителям і викладачам не нав’язується ніяка методика подання навчального матеріалу, закріплення і контролю знань, конкретний зміст, методи, засоби й організаційні форми навчання, співвідношення між самостійною роботою учнів і роботою разом із вчителем, між індивідуальними і колективними формами роботи та ін. Все це педагог повинен визначити сам з врахуванням своїх власних позицій і уподобань, специфіки умов, в яких перебігає навчальний процес, індивідуальних особливостей окремих учнів і класного колективу.

Перейти до спискуВерсiя для друку