Головна  →  Новини  →  21 лютого 2017

Всеукраїнський круглий стіл «Розвиток початкової освіти: прогнози та їх експериментальне впровадження»

Всеукраїнський круглий стіл «Розвиток початкової освіти: прогнози та їх експериментальне впровадження»

 Група вчителів-експериментаторів спеціалізованої школи № 194 «Перспектива» на чолі з директором школи Косачевичем В.М. взяла участь у Всеукраїнському круглому столі «Розвиток початкової освіти: прогнози та їх експериментальне впровадження», який проходив в Інституті педагогіки НАПН України під гаслом «Оновлюємо початкову освіту разом!»

Учасників круглого столу піснею Тетяни Цвір «Молитва за Україну» привітала учениця 2-в класу спеціалізованої школи № 194 «Перспектива» Москаленко Дар’я. Педагоги обговорили питання розвитку початкової освіти, значущості і перспектив Всеукраїнського експерименту «Дидактико-методичне і навчальне забезпечення реалізації концептуальних засад реформування початкової загальної освіти» в межах освітнього проекту «На крилах успіху» (наказ МОН України від 15.07.2017 № 834). Дискусія велася навколо проблем змісту початкової освіти та його інтеграції, якості навчальної книги, підготовки вчителів до запровадження інноваційних освітніх програм, змісту психологічного супроводу експериментальної роботи, забезпечення комунікації між учасниками освітнього проекту.

         Заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої школи № 194 «Перспектива» Пархоменко Н.Є. поділилася досвідом роботи школи щодо організації взаємодії педагогічного колективу з батьками майбутніх першокласників, підкреслила важливість її побудови на засадах довіри і партнерства.

Під час круглого столу був презентований Типовий навчальний план початкової школи експериментальних навчальних закладів, які працюють в освітньому проекті «На крилах успіху» (наказ МОН України від 07.02.2017 № 189), в якому вперше в Україні зроблено крок до зменшення навчального навантаження на дитину. За рахунок інтеграції та зняття дублювання змісту освіти кількість навчальних предметів зменшено до шести: українська мова, іноземна мова, математика, всесвіт, арт-технології, фізична культура. Вперше в Україні в початковій школі пропонується навчання за інтегрованими дворівневими (базовий і розширений рівні) програмами (лист МОН України №1/11-847 від 02.02.2017), а також оригінальними сучасними навчальними посібниками і дидактичними матеріалами.

У межах проекту на якісно новий рівень виводиться й організація виховного процесу в школі. Він вирізнятиметься діяльнісним, практико орієнтованим спрямуванням, формуванням певних моделей поведінки і активної життєвої позиції дитини.

Перейти до спискуВерсiя для друку