Головна  →  Новини  →  9 листопада 2017

ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології “Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення”

10 листопада 2017 року відбудеться ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення”, співорганізаторами якого є Київський університет імені Бориса Грінченка та Інститут спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України.

Участь у Конгресі візьмуть:

Марина Порошенко, голова Ради Благодійного фонду Петра Порошенка;

Лілія Гриневич, Міністр освіти і науки України;

Василь Кремень, президент Національної академії педагогічних наук України;

Валерій Сушкевич, президент ВГО “Національна асамблея людей з інвалідністю”, уповноважений Президента України з прав людини з інвалідністю;

Ірина Чепчина, голова центрального правління Українського товариства глухих.

Місце проведення: Київський університет імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б (IV поверх)

Початок: 10.00.

Для ЗМІ обов’язкова акредитація до 14.00 09 листопада

за тел:485-21-34(Тетяна Даценко)

або ел. адресою media@kubg.edu.ua

Додаткова інформація:

Основна мета Конгресу – обговорення стратегічних питань реформування освіти дітей з особливими потребами, окреслення нових законодавчо-правових орієнтирів, презентація інноваційних освітніх технологій роботи з особливими дітьми в загальноосвітньому просторі в контексті реалізації концепції Нової української школи.

Серед питань, обговорюваних на Конгресі важливим є питання щодо організації і діяльність новостворених інклюзивно-ресурсних центрів, головною метою яких є забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти і надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводу.

Майстер-класи, ворк-шопи та тренінги у рамках Конгресу будуть проводити фахівці, які володіють новітніми технологіями корекційно-розвиткової роботи, зокрема для дітей з аутизмом, синдромом Дауна, сенсорними порушеннями, гіперактивністю та ін.

Імплементація нового Закону України «Про освіту» визначає стратегічні орієнтири реформування державної освітньої системи, серед яких чи не найважливішим є деінституціалізація освіти дітей з особливими потребами та впровадження інклюзивного навчання, яке трактується як система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників.

Реформування освіти дітей з особливими потребами в Україні відбувається шляхом об’єднання двох систем: спеціальної освіти та системи так званої «масової освіти». Серед основних викликів впровадження інклюзивного навчання є пошук шляхів та технологій об’єднання цих освітніх систем. Освіта має бути для всіх, а навчання – для кожного учня!

Про свою присутність на Конгресі заявили понад 400 фахівців освітянської спільноти: управлінці, педагоги, представники інклюзивно-ресурсних центрів, психологи, представники громадських організацій, батьки дітей з особливими потребами.

Об’єднуючи зусилля всіх небайдужих щодо реформування освітнього простору за принципом «від інклюзивної школи – до інклюзивного суспільства», ми сприяємо утвердженню демократичних засад у розбудові Держави.

Перейти до спискуВерсiя для друку