Головна  →  Новини  →  24 травня 2017

Розпочався ІІ (міський) етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

Розпочався ІІ (міський) етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)

23 травня 2017 року Олена Фіданян, директор Департаменту освіти і науки, молоді та спорту взяла участь в урочистому відкритті ІІ (міського) етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») серед команд-переможців І  (районного) етапу на базі позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» (Київська область, Бородянський район, село Пилиповичі).

Учасники гри – це учні 9-10 класів, команди навчальних  закладів переможці І (районного) етапу Гри.

Гра триватиме з 23 по 25 травня.

Учасники матимуть змогу продемонструвати свої знання та вміння під час таких конкурсів, як «Перетягування линви»; «Впоряд»; «Смуга перешкод»; «Козацькі страви»; Інтелектуальна гра-вікторина «Відун»; Творчо-мистецький звіт «Ватра»; Краєзнавчий квест «Історія козацтва Київщини»; «Теренова гра».

Програмою ІІ етапу передбачена робота громадських національно-патріотичних організацій.

Міський осередок  ГО «Всеукраїнська федерація Хортингу» м. Києва взяла на себе відповідальну місію –  організація та проведення відкритих тренувань спрямованих на самооборону, засобами національного виду бойових мистецтв хортингу.

Воєнно-спортивний клуб  «Полігон «Альфа»», в  якості  тренінгу, підготував гру «Лазертаг» (лазерні бої ) –– унікальна гра, що дозволяє випробувати на практиці фізичну підготовку учасників, воєнні навички та кмітливість.

Представники «Цивільного корпусу «Азов» підготували практичні заняття: «Ознайомлення з матеріальною частиною автоматичної зброї (розбирання та збирання АК-74); «Тактична медична допомоги».

 Довідково:

Головними завданнями Гри є:

-        активізація національно-патріотичного та військово-спортивного виховання серед української молоді на засадах козацько-лицарських традицій, надання методичної допомоги в самоорганізації дитячих колективів та подальшого впровадження в педагогічну практику учнівського самоврядування;

-         впровадження інноваційних підходів та технологій, що сприяють формуванню високої національно-патріотичної свідомості;

-        поглиблення співпраці з представниками громадських та волонтерських організацій в сфері національно-патріотичного виховання;

-        сприяння збільшення ролі таборування в сфері національно-патріотичного виховання та інші.

Перейти до спискуВерсiя для друку