Головна  →  Новини районів  →  19 жовтня 2018

Семінар «Інноваційні форми роботи в умовах соціалізації з німецької мови» в спеціалізованій школі №40

Семінар  «Інноваційні форми роботи в умовах соціалізації з німецької мови» в спеціалізованій школі №40

18 жовтня 2018 року на кафедрі вчителів іноземних мов спеціалізованої школи № 40 відбувся проблемний семінар на тему «Інноваційні форми роботи в умовах соціалізації з німецької мови».

На семінарі виступили заступник директора зі спеціалізації Миронченко М.М. та вчителі німецької мови Дідус Т.І., Григор’єва І.В. та Козацька Т.Л.. В ході свого виступу Миронченко М.М. підкреслила, що формування високого рівня комунікативної компетентності з німецької мови неможливе без використання інноваційних технологій, заснованих на особистісно-зорієнтованому навчанні, а саме: розвивального навчання, інтерактивного навчання, навчання з використання УКТ, креативного навчання та проектної роботи. Заступник директора детально зупинилась на інноваційних засобах та технологіях для формування мовної, мовленнєвої та соціолінгвістичної компетенції, а також проаналізувала, чим відрізняються традиційний та сучасний уроки.

Цікавою виявилась доповідь вчителя німецької мови Дідус Т.І., яка відмітила різні форми проведення уроків, а саме: урок – подорож, урок – казка, урок – сюрприз, урок – конкурс, урок – презентація, урок – змагання, урок – брейн-ринг та інші види уроків. Вчитель-методист поділилась також з колегами своїми порадами щодо використання інноваційних форм роботи в умовах соціалізації.

Вчитель-методист Григор’єва І.В. розповіла про свій досвід використання веб-квестів на уроках німецької мови. В основі веб-квесту лежить індивідуальна або групова робота учнів з розподілом ролей за розв’язанням заданої проблеми з використанням інтернет-ресурсів, підготовлених учителем.

Ця технологія дозволяє працювати в групі, розвиває конкурентність і лідерство, що в наш час є дуже актуальним. Але справжній фурор викликав виступ вчителя німецької мови Козацької Т.Л.. Вчитель, яка працює в початкових класах, розповіла про комунікативно – ігровий метод, який вона застосовує для роботи в початкових класах. Це пісенний матеріал, рухливі ігри, використання на уроці ляльок – рукавичок, що є для молодших школярів надзвичайно цікавими та захоплюючими моментами. Вчитель розповіла, що робота з ляльками – рукавичками на уроках пробуджує в учнів інтерес до глибшого вивчення теми, стимулює увагу та пізнавальну діяльність. Отже, можна зробити висновок, що семінар виявився надзвичайно цікавим, інформативним та змістовним.

Перейти до спискуВерсiя для друку