Створення позитивної атмосфери в закладі освіти, індивідуалізація освітнього процесу, адаптація та модифікація освітнього середовища і процесу навчання, підготовка педагогів до якісної організації освітнього процесу, ефективне залучення родин – умови успішної реалізації індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
17 жовтня 2018 року для членів команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами організовано лекцію-презентацію «Особливості розробки індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Командний підхід». Учасники заходу, педагоги ЗДО і ЗЗСО Святошинського району, визначили функції індивідуальної програми розвитку та маршрути якісної реалізації ІПР.
Варто пам’ятати, що командний підхід до організації розвитку і навчання дітей з особливими освітніми потребами є важливою умовою успішної співпраці членів команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.