КМДА Київська міська державна адміністрація


18 травня 2018

Формування толерантних взаємостосунків в умовах інклюзивної освіти: діти, педагоги, батьки. З досвіду роботи педагогів Святошино

Формування толерантних взаємостосунків в умовах інклюзивної освіти: діти, педагоги, батьки. З досвіду роботи педагогів Святошино

Виховання толерантних взаємостосунків у колі «діти, батьки, педагоги», безперечно, є маршрутом до стійких змін в освіті, зокрема в умовах інклюзивної освіти. Поза сумнівом, сучасні педагоги опановують нові технології та сучасний інструментарій освітньої роботи в процесі впровадження інклюзивної освітньої моделі. Як підтримати різноманіття в дитячих колективах? Яким чином сформувати дружні дитячі, педагогічні, батьківські колективи, які будуть визнавати унікальність кожного, як найвищу соціальну цінність? Це дуже важливі питання для колективу кожного закладу освіти та громади. Безперечно, виховання толерантних взаємостосунків в умовах інклюзивної освіти є основою формування світогляду, підвищення інклюзивної культури дітей, вихователів та вчителів, батьків.

15 травня 2018 року, під час педагогічного форуму з елементами тренінгу, педагоги Святошино практично навчались прийомам і технікам  співпраці з родинами вихованців ЗДО та учнів ЗЗСО, презентували свої досягнення у роботі з батьківською громадою, створювали модель успішної співпраці учасників освітнього процесу в закладах освіти з інклюзивною та спеціальною формою навчання.

Наше життя було б неможливе без розмаїття, лише потрібно навчитись його визнавати та підтримувати в дитячому садочку, школі, громаді!



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.