КМДА Київська міська державна адміністрація


19 квітня 2018

У Святошинському районі функціонує консультативний пункт для батьків дітей з особливими освітніми потребами

У Святошинському районі функціонує консультативний пункт  для батьків дітей з особливими освітніми потребами

«Інклюзія – це спосіб мислення та дії, які дають змогу кожній особі

почуватись захищеною і знати, що її приймають і поважають. …

Через визнання і надання підтримки вона забезпечує умови

для значимої участі й рівного доступу до переваг громадянства.

Працюючи разом, ми більше здатні створювати основу

 багатшого майбутнього для нас усіх.»

(«Концепція інклюзії» провінції Манітоба, Канада)

  

Активна участь батьків у процесі освіти дітей з особливими освітніми потребами, безперечно, позитивно впливає на соціалізацію та успішність дітей і додає впевненості родинам, у яких виховуються діти з особливими освітніми потребами.

На базі управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації функціонує консультативний пункт для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Відповідно до запитів батьків, спеціалісти консультпункту (фахівці РУОМС, методисти НМЦ, представники районної МПМК) здійснюють інформаційну підтримку та надають практичні поради з питань організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами (вибору освітніх програм, здійснення адаптацій і модифікацій освітнього середовища, створення умов успішної соціалізації дітей з особливими освітніми потребами у закладах освіти, особливостей психолого-педагогічного супроводу, організації корекційно-розвиткової роботи).

Актуальними питаннями для батьків також є порядок зарахування дітей до інклюзивних/спеціальних груп закладів дошкільної освіти; інклюзивних/спеціальних класів закладів загальної середньої освіти, тому спеціалісти сектору з питань дошкільної освіти і відділу загальної середньої освіти РУОМС надають роз’яснення щодо освітнього маршруту кожної окремої дитини.

Батьки – безпосередні учасники освітнього процесу і партнери в освіті, фундаментальним принципом взаємодії дітей, педагогів і батьків є постійна співпраця і взаєморозуміння.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.