КМДА Київська міська державна адміністрація


23 березня 2018

У Києві розпочався освітній фестиваль управлінської майстерності «Kyiv EdFest»

У Києві розпочався освітній фестиваль управлінської майстерності «Kyiv EdFest»

26 березня, для школярів столиці розпочались весняні канікули. Тим, часом освітяни мають трохи вільного часу дізнатись щось нове, цікаве та неординарне.

Як і рік тому, на канікулах у Києві відбувається освітній фестиваль управлінської майстерності, під час якого освітяни мають змогу підвищити власну кваліфікацію як у професійному, так і повсякденному житті.

Неофіційне гасло фестивалю: «Хочеш  навчити інших, не забувай вчитися сам!».

Вчитель 21 століття повинен бути завжди «у темі», постійно підтримувати на рівні потрібний об’єм інформації, щоб бути на «гребні хвилі» разом з сучасною молоддю. Саме для того, щоб мати смогу знайти спільну мову, зацікавити, навчити, допомогти, а й іноді уберегти.

Цього року до команди Kyiv EdFest  долучилось ще більше професіоналів у різних сферах суспільного життя.

26 березня 2018 року

09.30-11.00

Майстер-клас. Переговори як ефективний спосіб уникнення конфліктів у професійній комунікації керівника закладу освіти.

Олена Соболєва-Терещенко, кандидат економічних наук, доцент кафедри кафедра фінансів та економіки факультету інформаційних технологій та управління КУ імені БорисаГрінченка.

Мета майстер-класу:

-  засвоєння техніки переговорів та методів уникнення конфлікту у відносинах з діловими партнерами та в особистому житті.

На майстер-класі Ви:

- дізнаєтеся, як можна використовувати всі переваги конфліктної поведінки; про практику ведення переговорів та основні причини виникнення конфлікту в переговорах;

-  освоїте алгоритм, який допоможе донести свою думку в переговорах, бути переконливим, послідовним і лаконічним;

-  навчитесь техніці, яка допомагає розговорити співрозмовника, розташувати і зрозуміти його справжні інтереси;

-   отримаєте можливість попрактикуватися та потренуватися;

-  познайомитеся з автором і ведучим спеціалізованого курсу: "Ефективні комунікації", щоб зрозуміти наскільки його стиль викладання і формат подачі матеріалу підходить особисто Вам.

Будьте готові до практики і тренуванні!

 

11.00– 13.00

Тренінг. Тайм менеджмент та стратегічне планування.

Наталя Дзюба, бізнес-тренер (ECF), фасилітатор, власник та засновник компанії «HR-бізнес партнер».

Під час тренінгу-практикуму будуть використовуватись такі форми роботи, як лекція з презентацією, мозковий штурм, модерація, бізнес-кейси. З учасниками будуть відпрацьовані навички інвентаризації, системного планування (стратегічного і тактичного) та ефективного управління часом з використанням методики SMART як інструменту з тайм-менеджменту, аналізу часових інвестицій в рамках управлінських проектів тощо.

 

15.00 – 16.30

Майстер-клас.

Як навчати дітей з урахуванням їх провідної модальності та запобігти шкільному стресу.

Катерина Гольцберг, психолог вищої категорії, дитячий і сімейний психолог клініки «Добробут», член Професійної Асоціації Дитячих Аналітичних Психологів, керівник центру «Вчасно».

Як можна навчати дітей легко і приємно, з урахуванням їх провідної модальності. Диференціальний підхід у навчанні допоможе досягнути максимальної ефективності для будь-якої дитини.

Усі люди різні. Діти теж сприймають інформацію різними каналами. Існує три провідні модальності:

-       Візуали (35% населення) – сприймають основний потік інформації через зір. Вони переважно бачать інформацію.

-       Аудіали (25% населення) – сприймають основний потік інформації через слух. Добре сприймають іноземну мову. Якщо візуал мислить зоровими образами, то аудіал, як чує, так і пише.

-       Кінестетики(40% населення) – сприймають основний потік інформації через дотик, запахи, смак. Рухливі, чутливі до емоційних змін, температур. http://osvitanova.com.ua/posts/1047-kateryna-holtsberh-pro-vplyv-rannoho-rozvytku-na-maibutnie-dytyny

 27 березня 2018 року

09.30 – 11.00

Навчально-практичний семінар.

Базові принципи ефективного навчання.

Микола Вовченко, бізнес-тренер, Майстер-Тренер НЛП, коуч, магістр психології.

 

12:00 – 13:00

Тренінг. Розвиток імовірнісного мислення в сучасних умовах.

Юрій Захарійченко, старший викладач кафедри математики Національного університету «Києво-Могилянська академія», кандидат фізико-математичних наук, автор тестових завдань з математики і експерт УЦОЯО, співавтор лінійки підручників з алгебри.

Розглянемо напрями реалізації стохастичної лінії для розвитку ймовірнісної інтуїції та статистичного мислення у школярів; методику викладання елементів статистики, комбінаторики та імовірності на уроках алгебри у 9 класі. На вас чекають сучасні мотиваційні постановки задач, задачі - трансформери, ігри, фокуси тощо.

 

14:00-15:00

Семінар. 10 трендів в освіті.

Олена Кірюхіна, заступник директора видавництва «Ранок» за напрямом «Навчальна література».

На семінарі будуть виокремлені сучасні тенденції, які з’явилися у сфері освіти та впливають на її розвиток. Презентація побудована на даних звіту Європейської комісії.

 28 березня 2018 року

10.00 -11.30

Тренінг. Комунікація змін.

Катерина Краснова, тренер зі стратегічних та антикризових комунікацій.

Ми розглянемо, що таке репутація та як вона формується. Чому стратегічні комунікації є невід'ємною частиною управлінського процесу. Як зробити вашу комунікацію ефективною. Ключові техніки та приклади –

-       як надихати інших та що таке Big Idea?

-       до чого приводить дефіцит інформації і як працювати над попередженням комунікаційних криз.

 

11.00-14.00

Практикум. Побудова Бренду сучасного освітянина за допомогою персонального іміджу та соціальних мереж.

Інеса Пустовалова, тренер з іміджу та ораторської майстерності.

Юлія Шакула, тренер з SMM, ментор в сфері інтернет-маркетингу та стратегічного планування.

Під час практикуму учасники познайомляться з принципами позиціонування керівника та освітнього закладу в соціальних мережах, побудови персонального іміджу керівника, управління діловою репутацією та створення бренду освітнього закладу (школи) в соціальних мережах  Facebook, Іnstagram, Telegram, дізнаються, як створювати контент- наповнення  інтернет-ресурсів за допомогою колег, батьків та учнів.

 

11.00-13.00

Практикум. На допомогу вчителю географії.

Зінаїда Курлова, завідувач відділення наук про Землю, керівник секції кліматології та метеорології.

Тетяна Слободянюк, керівник секції географії та ландшафтознавства.

Світлана Бабійчук, керівник секції «ГІС у географії».

Валентина Руда, методист відділення наук про Землю, керівник секції геології, геохімії та мінералогії.

Під час заходупедагоги ознайомляться з такими темами: «Нова географія у розбудові України»; «Умови життя населення великих міст України», «Мультимедійна презентація в сучасній географічній науці»; «Підручник з географії для 10 класу, за новою програмою».

Отримана інформація розширить науковий багаж вчителів географії, спілкування з ученими допоможе зорієнтуватись у новій програмі з географії, підготовці мультимедійних презентацій та ролі географії у розбудові України.

 

12:00 – 13:30

Майстер-клас.

Діти цифрового покоління: їхні переваги і проблеми.

Оксана Онопрієнко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, співавтор Державного стандарту початкової загальної освіти, типової освітньої програми для НУШ.

Лариса Кондратенко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України.

Психологічні особливості дітей цифрового покоління. Як впливає віртуальний простір на навчальні можливості молодших школярів. Які методи й форми організації навчання мають бути пріоритетними в Новій українській школі.

 

15.00- 16.30

Семінар-Тренінг. Лідерство як чинник ефективного управління персоналом.

Олена Нєжинська, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології управління Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти».

Семінар-тренінгприсвячено висвітленню cутності та вимог до сучасного лідерства, особливостей лідерства у діяльності керівника освітньої організації, виявлення та розвитку лідерського потенціалу управлінця, здатного професійно та ефективно впроваджувати зміни та новації у діяльність закладу освіти.

Зроблено акцент на роль формування професійної команди, орієнтованої на результат, профілактику конфліктних ситуацій у команді, в зв’язку з чим особливої уваги набуває роль лідерства у діяльності керівника освітньої організації як соціальної інституції, що готує майбутнє нашої держави.

 29 березня 2018 року

13.00

Публічна бесіда. Як знайти друзів та як їх втримати.

15.30

Публічна бесіда. Насильство у школі: як навчити підлітків дружити.

Нік Вуйчич, мотиваційний тренер, директор неприбуткової організації Life Without Limbs (Життя без кінцівок).

Булінг (від англ. Bully - хуліган, забіяка, насильник) – психологічний терор, побиття, цькування однієї людини іншою. Дії менш радикальні – обзивання, непристойні жарти, плітки – називають мобінгом. Основні їх ознаки: нерівність сил агресора і жертви. Згідно доповіді Департаменту освіти США, один з чотирьох дітей у віці від 12 до 18 років був жертвою булінгу за останній шкільний рік. В Україні, згідно дослідження, проведеного для UNICEF, з булінгом стикаються 89% учнів.

Все частіше булінг в реальному житті виростає з кібербулінгу: злісні повідомлення, погрози, злив якоїсь інформації в мережу і подальший шантаж. Дослідження агентства McAfee показало, що випадки кібербулінгу зросли втроє за останній рік. Останнім часом цькування у школах прийняло нові, більш жорсткі форми, і страждають від неї, перш за все, діти, які вважаються групою «не такими».

Освітня реформа України націлена на розвиток дитини та задоволення її потреб, що передбачає інтегрування дітей з особливостями психофізич­ного розвитку в загальноосвітній простір (інклюзія). Тому сьогодні для України надзвичайно важливим є процес підготовки учнів, їх батьків та вчителів до зустрічі з особливими дітьми у школі.

Ще у листопаді минулого року Нік Вуйчич приїздив до Києва і особисто зустрівся з Міністром освіти і науки України Лілею Гриневич. Під час зустрічі було досягнуто домовленості про проведення мотиваційно-навчального заходу для школярів, вчителів, вихователів, методистів, психологів, охочих батьків.

Свого часу сам Нік був першою дитиною в Австралії, яка почала навчатися у звичайній школі. Він на власному досвіді пройшов через образи і знущання своїх однолітків. Тому вже багато років переймається проблемою булінгу у школах і має багаторічний досвід проведення заходів для підлітків з метою навчання їх здоровим комунікаціям між собою.

 30 березня 2018 року 

12.00 - 14.00

Тренінг. Альтернативна (не) атестація:

-      Альтернативні джерела фінансування.

-      Альтернативні батьківські збори.

-      Альтернативні форми педагогічних компетентностей.

Катерина Спітковська, директор ЗЗСО № 107.

Олена Преподобна, директор ЗЗСО № 252.

Алевтина Багінська, директор ЗЗСО № 34.

Тетяна Осадча, директор ЗЗСО № 8

Олександр Пошелюжний, директор ЗЗСО № 45

Інна Гонтар, директор ЗЗСО № 240.

 

14.00 – 16.00

Тренінг. Академічна доброчесність: від теорії до практики.

Ольга Гужва, голова маркетингового відділу, заступник декана факультету соціології Харківського Національного університету імені Каразіна.

Академічна доброчесність - досить складний феномен, який тісно пов'язаний із академічною культурою, із якістю освіти та стилем управління, що притаманний тому чи іншому закладу освіти. Розмови про академічну доброчесніть зараз на часі, але досить часто складається враження, що вона існує лише у теоретичному вимірі. Тренінг дозволить отримати дієві інструменти впровадження академічної доброчесності в освітньому закладі та зрозуміти, які кроки потрібно послідовно здійснювати, щоб академічна доброчесність не залишилась формально задекларованою.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.