В рамках Global Money Week – Всесвітнього тижня грошей в Інституті банківських технологій та бізнесу лідери учнівського самоврядування Печерського району м. Києва взяли участь у економічній бліц-грі та змагались у вікторині «Вплив маркетингу та реклами на споживачів» та конкурсі «Обачлива фінансова поведінка»
Учні 5-х класів школи І-ІІІ ступенів № 300 Деснянського району міста Києва боролись за перемогу у вікторині «Вплив маркетингу та реклами на споживачів» та конкурсі «Обачлива фінансова поведінка». Захід організовано 15 березня Інститутом банківських технологій та бізнесу ДВНЗ «Університет банківської справи» в рамках Global Money Week.
Студенти інституту ознайомили дітей в інтерактивній формі про особливості становлення грошової системи України.
Наступним кроком було проведення вікторини «Вплив маркетингу та реклами на споживачів», в якій школярі поділились на 2 команди та намагалися відповісти на легкі та важкі питання фінансового змісту. По завершенні заходу дітей було нагороджено солодкими призами.
Також школярі взяли участь у конкурсі «Обачлива фінансова поведінка», в якому діти поділились на 4 команди, кожна з яких володіла своїми акціями та вела торговельну діяльність, а саме продавала свої акції іншим командам за певними цінами, виробляючи свою власну фінансову стратегію.
У розважальній грі «Зроби сам» від Ощадбанку діти зробили власноруч свій гаманець «Global Money Week» для карток та грошей з матеріалу, що було надано студентами інституту.
Також школярам було презентовано гра «Заощадження». На завершення заходу була проведена остання гра з питань створення слів на економічні теми.
Школярі залишились дуже задоволеними, так само як наукові керівники зі студентами.
Прес-служба Університету банківської справи