Головна  →  Новини районів  →  5 березня 2018

Педагоги Святошино розробили модель організації наступності закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти з питань інклюзивного навчання

Педагоги Святошино розробили модель організації наступності  закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти  з питань інклюзивного навчання

Організація наступності закладів освіти завжди займала визначну позицію у розвитку освіти Святошинського району. Адже реалізація державної політики у галузі освіти на місцях, в контексті освітньої реформи, пов’язана з реалізацією особистісно-орієнтованого підходу до дитини, права здобувачів освіти щодо розвитку їх, як особистостей.

Педагогічні колективи закладів освіти Святошино організовують співпрацю з питань наступності, розвитку інклюзії, інтеграції ланок дошкільної та загальної середньої освіти в інклюзивній освіті. Командою фахівців управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, представниками адміністрації закладів освіти і педагогічними колективами розроблено модель наступності ЗДО і ЗЗСО з питань інклюзивного навчання. Зміст моделі наступності орієнтовано на співпрацю закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти за територіальним принципом; співпрацю батьківської громади; особливості відвідування закладів освіти дітьми з особливими освітніми потребами; співпрацю педагогічних колективів закладів освіти з випускниками з ООП та їх родинами.

27 лютого 2018 року під час засідання Школи «Вектор інклюзії» представники адміністрації закладів освіти з інклюзивною і спеціальною формою навчання, а також закладів освіти, у яких планується відкриття спеціальних та інклюзивних груп/класів удосконалювали модель наступності з питань інклюзивного навчання.

Впровадження моделі наступності закладів освіти з питань інклюзивного навчання – творчий і, водночас, відповідальний процес, адже від якості партнерських відносин колективів ЗДО і ЗЗСО, співпраці батьків і фахівців команди індивідуального супроводу дитини, залежить рівень адаптації дитини з особливими освітніми потребами до закладу освіти, якість надання освітніх послуг, формування у всіх учасників освітнього процесу задоволення від навчання і спілкування.

Перейти до спискуВерсiя для друку