Головна  →  Новини  →  22 лютого 2018

Учні київської гімназії «Столиця» стали «студентами» Цифрового Дитячого Університету

Учні київської гімназії «Столиця» стали «студентами» Цифрового Дитячого Університету

  Формат Дитячого Університету, який виник і розвивається в Німеччині, дуже поширений. Майже в кожній німецькій вищій школі відбуваються заняття для дітей віком від 8 до 12 років, які проводять відомі професори.

Восени 2017 року стартував Німецький цифровий дитячий університет і в Україні. Це безкоштовний освітній проект від Goethe-Institut в Україні для дітей молодшого шкільного віку. Він допомагає дітям знаходити відповіді на питання з різних сфер науки та в ігровій формі знайомить їх із німецькою мовою.

За формою Дитячий Університет дуже подібний до звичайного університету. Учні гімназії «Столиця» проходитимуть курс навчання з трьох факультетів, у кожному з яких міститься 15 лекцій; побачать 45 відео-лекцій та виконуватимуть понад 360 інтегрованих завдань.

В рамках нового проекту учні 7-А класу (учитель І.О.Іванова) на уроці дивилися відео та виконували завдання, працювали над темою, що була для них найбільш актуальна – „Символ серця”, шукали відповіді на питання: як і чому з’явилася традиція дарувати валентинки саме у вигляді серця, з якої країни ця традиція, що символізує.

Відтепер маленькі дослідники за Програмою Дитячого Університету мають широкий спектр інтерактивних заходів: від експериментів на кухні, красів біоніки, різних фізичних шоу, до робототехніки.

Не випадково, що саме Німеччина відкрила для учнів України свої навчальні програми, адже саме Німеччина має дуже багату наукову традицію. Тут було винайдено друкарський верстат, лампочку розжарювання, телефон, динамо-машину, автомобіль, дизельний двигун та формат МР3; були відкриті вакуум та рентґенівське випромінювання і обґрунтована теорія відносності.

А німецька мова, яку старанно опановують в гімназії «Столиця», сьогодні є другою за значенням науковою мовою у світі, країна посідає третє місце у фінансуванні наукових досліджень і здійснює свій внесок до розвитку науки.

Перейти до спискуВерсiя для друку