КМДА Київська міська державна адміністрація


9 листопада 2017

Правовий діалог «Маю право на … Я – людина» до Міжнародного дня ООН та Міжнародного дня ненасилля у школі І-ІІІ ступенів № 119

Правовий діалог «Маю право на … Я – людина» до Міжнародного дня ООН та Міжнародного дня ненасилля у школі І-ІІІ ступенів № 119

 8 листопада 2017 року у школі І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста Києва було проведено Правовий діалог «Маю право на … Я – людина», приурочений до Міжнародного дня ООН та Міжнародного дня ненасилля. У заході взяли участь команди закладів-учасників проекту «Асоційовані школи ЮНЕСКО», а саме: Коледж економіки, права та інформаційних технологій «КРОК», гімназія «Києво-Могилянський колегіум», житомирська міська  гуманітарна гімназія № 23 імені М.Очерета, ліцей № 100 «Поділ», Фінансовий ліцей, школа І-ІІІ ступенів № 119 Деснянського району міста  Києва, комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням української мови – гімназія № 39 імені гетьмана України Богдана Хмельницького Деснянського району міста Києва".

На діалог завітали представник мас-медіа Феделеш Маріанна та інспектор Ради бізнес-омбудсмена Куценко Володимир, які представили своє бачення свободи в різних сферах життя та підтримали учасників заходу.

На заході були присутні методисти районного науково-методичного центру Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації Шумякова Надія Василівна та Поліщук Оксана Валеріївна.

Із привітальним словом до учасників звернулася директор школи Хара Лідія Степанівна. Модератори заходу Крицина Ірина Вікторівна та Іванова Ія Леонідівна поставили перед присутніми у залі проблемне питання «Свобода слова – найбільше надбання людства. Реалізація свободи слова в сім’ї та школі», яке сприяло формуванню в учнів власної думки та можливості переконувати інших.

Учасники діалогу представили своє бачення свободи слова у форматі відеозвернень до однолітків, а також обговорили проблемні життєві ситуації «Слово – творець та руйнівник».

Підсумком діалогу стало символічне «руйнування» Стіни байдужості: учні створили постери  «Кредо небайдужої людини», продемонстрували активну громадянську позицію, критичне мислення та креативність.

 



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.