Головна  →  Новини районів  →  4 жовтня 2017

Єдиний інклюзивний простір в ДНЗ зі спеціальними, санаторними та інклюзивними групами Святошинського району

Єдиний інклюзивний простір в ДНЗ зі спеціальними, санаторними та інклюзивними групами Святошинського району

        Організація єдиного інклюзивного простору в закладах освіти Святошинського району є стратегією реалізації нової освітньої філософії в масштабах району, адже інклюзія стосується людей з різними потребами і можливостями (людей похилого віку, з надмірною вагою, невисокого зросту тощо). Вихованці дошкільних навчальних закладів зі спеціальними, санаторними та інклюзивними групами також потребують організації середовища і навчально-виховного процесу з опорою на особистісно-орієнтовану модель розвитку, виховання і навчання.

Формування у дітей уявлень про унікальність потреб кожної людини відповідно до віку є невід’ємною частиною реалізації плану інклюзивного розвитку ДНЗ, морально-етичного, громадянського виховання дошкільників. Тому педагоги дошкільного навчального закладу № 80 з санаторними групами Святошинського району не залишили без уваги Міжнародний день людей похилого віку, що святкується щорічно 1 жовтня. Адже надважливою, з позиції ООН та сучасного суспільства, є використання творчого і виробничого потенціалу цих людей.

У навчально-виховній роботі з дошкільнятами педагоги дошкільного навчального закладу № 80 використовують такі методи і прийоми виховання гуманних почуттів, як: бесіди, спостереження за емоційно-моральними ситуаціями у повсякденному житті, сюжетно-рольові ігри, аналіз фільмів і прочитаних книг, моделювання ситуацій морального вибору, особистий приклад батьків, різновиди діяльності, спрямовані на турботу про молодших, літніх, самотніх людей.

2 жовтня до Міжнародного дня людей похилого віку організовано  майстерню педагогічних ситуацій для дітей старшого дошкільного віку «Милосердя і доброта – людства два крила», присвячену нагальній проблемі сьогодення – вихованню гуманних стосунків між людьми.

Щоденна педагогічна виховна робота, без сумніву, міцно закріпить у свідомості малюків доброзичливе ставлення до оточуючих, навички виявлення турботи до людей різного віку та сформує підгрунтя інклюзивної культури та практики.

Перейти до спискуВерсiя для друку