Головна  →  Новини районів  →  24 квітня 2017

Психологи дошкільних закладів міста Києва опанували метод «Моніторинг якості дошкільної освіти. Кваліметричний підхід»

Психологи дошкільних закладів міста Києва опанували метод «Моніторинг якості дошкільної освіти. Кваліметричний підхід»

      Психологи дошкільних закладів з жовтня 2016 по квітень 2017 року опанували метод « Моніторинг якості дошкільної освіти. Кваліметричний підхід.». Під керівництвом автора програми, кандидата психологічних наук, І.І. Карабаєвої слухачі курсу отримали можливість вивчити зміст методики, визначити рівень сформованості компетенцій по всім базовим компонентам дошкільної освіти у старших дошкільників в своїх закладах. Обробка результатів даних по всьому району надала чітку, кваліметрично представлену картину стану навчально-виховного процесу. Практичні психологи отримали спосіб обґрунтовано оцінювати і надавати педколективу, батькам, адміністрації закладу висновки та поради щодо окремого вихованця, показники по групі, показники повної діагностики або окремимі частини моніторингу. Отже робота психолога була явною, об’єктивною, прозорою. Дуже важливим здобутком практичної частини курсу стала співпраця психологів з методистами та вихователями дитячих садків, адже психолог поступово позбувається образу страшного інспектора або «вихователя за викликом», його ділові висновки та поради сприймаються, як авторитетні, незалежно від віку, особистісних якостей чи досвіду.
        Результати моніторингу виявили пріоритетні напрямки, а отже чітке планування роботи закладів на наступний навчальний рік по підвищенню компетенції, в ігровій діяльності, яка є провідною для дошкільників, в роботі з творчою уявою та умінням порівнювати об’єкти за різними ознаками, що є головним новоутворенням віку.

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку