Головна  →  Новини  →  2 листопада 2016

Київська Мала академія наук учнівської молоді взяла участь в освітньому фестивалі KyivEdFest

Київська Мала академія наук учнівської молоді взяла участь в освітньому фестивалі KyivEdFest

      01 листопада 2016 року у Київському міському Будинку  вчителя  (вул. Володимирська, 57)   в рамках фестивалю KyivEdFest  КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» (КМАНУМ)  проводила різноманітні  семінари, тренінги та  майстер-класи для педагогів міста Києва. У рамках заходу свої заняття проводили відділення та секції КМАНУМ. Заходи почались о 10.00 годині.

   Заняття для викладачів історії, географії, біології, початкових класів, образотворчого мистецтва, художньої культури «Збережемо майбутнє Землі разом» проводили учні відділення філософії та суспільствознавства  КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді». Метою інтерактивного заняття було сприяння самоусвідомленню учасників заходу причетності до природи та актуалізація готовності  до висвітлення екологічних проблем мистецькими засобами. 

     Відділення екології та аграрних наук КМАНУМ презентувало майстер-класи «Методи донозологічної діагностики здоров’я» та «Біологія в скульптурі». Метою майстер-класу «Методи донозологічної діагностики здоров’я» було озброєння педагогів інноваційними методиками визначення стану здоров’я задля своєчасного запобігання та профілактики хвороби. Для профілактики напруги та здоров`язбереження педагогів під час навчального процесу були запропоновані методи творчого викладання біології «Мікробний вернісаж», «Біологія в скульптурі». "Біологія в скульптурі" - майстер-клас, концепція якого полягає в гармонійному поєднанні інформаційного та релаксаційного блоків. Інформаційна складова майстер-класу познайомить аудиторію з основами скульптури, в той же час наочним матеріалом постануть біологічні об`єкти - представники рослинного та тваринного світу. Майстер-класи проводили кандидат біологічних наук  НПУ імені М.П. Драгоманова  Мегалінська Г.П., методист відділення екології  КМАНУМ Даниленко Є.В.

  Не тільки нові знання, але й творче натхнення отримали педагоги на майстер-класі «Цікавий декупаж або диво своїми руками», який  запропонувала методист відділення української філології та мистецтвознавства Кирилюк Любава В’ячеславівна. Зараз речі «ручної роботи» неймовірно популярні, модним стає дарувати унікальні подарунки та незвично прикрашати предмети інтер’єру. Заняття  декупажем творче і захоплююче, тому педагоги  не просто приємно провели час, а створили нові й незвичайні речі, які зможуть піднести близьким у якості неповторного подарунку або прикрасити будинок.    Через те, що найбільш поширеним матеріалом у декупажі є тришарова серветка, у багатьох країнах декупаж отримав назву «серветкова техніка».    Опанувавши  захоплюючий і нескладний декупаж  для початківців, звичайні й стандартні дощечки можна перетворити на справжні витвори мистецтва, які приємно здивують і порадують око.  

Працівники  відділення економіки КМАНУМ провели   економічну гру «Ринкова економіка». На грі педагоги визначали основні види ресурсів (факторів виробництва) і економічний дохід, який дає кожен з них; спробували  себе у ролі основних суб’єктів ринкової економіки та зрозуміли основні економічні рішення, які вони приймають; проаналізували економічні взаємозв’язки, які виникають між домогосподарствами та фірмами в ринковій економіці; визначили сутність економічної системи та основні характеристики ринкової економіки.

Працівники відділення комп’ютерних наук за участі професора, доктора фізико-математичних наук Вельбицького І.В. запропонували педагогам цікавий майстер-клас «Програмування без мов програмування», за допомогою якого будь-яка людина, не володіючи синтаксисом мов програмування,  може складати комп’ютерні програми.

Керівник секції журналістики відділення української філології та мистецтвознавства провела  тренінг із формування комунікативних умінь та навичок «Журналістика як сфера професійної діяльності та наукового відкриття». На тренінгу присутні висловлювали свої думки з приводу комунікації між педагогами та учнями; розглядалося,  як викривлюється інформація, коли передається багатьом людям.

Майстер-клас з риторики мав на меті допомогти вчителям подолати мовленнєві проблеми, які виникають під час спілкування з аудиторією. Педагоги ознайомилися із вправами з розвитку дихання, артикуляції, сили та діапазону голосу, отримали відповіді на питання, які стосуються секретів впливу на аудиторію.

Київська Мала академія наук учнівської молоді забезпечила цікаве і змістовне дозвілля педагогів під час канікул.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку