Головна  →  Новини районів  →  17 червня 2016

Літній мовний табір на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №41 ім. З.К. Слюсаренка

Літній мовний табір на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №41 ім. З.К. Слюсаренка

З метою популяризації вивчення іноземних мов протягом червня 2016 року було організовано та забезпечено належну роботу літнього мовного табору на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №41 ім. З.К. Слюсаренка з поглибленим вивченням англійської мови.

Програма роботи табору була побудована таким чином, щоб створити якомога ефективніше англомовне середовище для кожної дитини. Учителями були підібрані відповідні напрямки діяльності для учнів різних вікових категорій та з різним рівнем знань іноземної мови.

Табір “Smile” тривав з 30.05.2016 р. по 03.06.2016 р. Заняття проходили щодня з 9:00 до 12:00. Розпорядок дня був такий:

  • 9:00 – 9:30   - ранкова фізична зарядка (англійською мовою)
  • 9:40 – 10:20 – літературні читання (щодня інша книга)
  • 10:40 – 11:10  - фонікси, розучування рахівничок та скоромовок
  • 11:20 – 12:00  - рухливі ігри на вулиці

Під час перебування у літньому мовному таборі діти здобували необхідні мовні навички, непомітно долали мовний бар'єр, удосконалювали свою розмовну мову. Навчання поєднувалося із захоплюючим відпочинком, а це в свою чергу сприяло подальшому удосконаленню знань англійської мови.

Завдання мовного табору:

- створення у дітей гарного емоційного настрою;

-  виявлення інтересів, талантів, захоплень дітей

- отримання нових знань, вмінь, навичок з англійської мови;

- навчання дітей взаємодіяти у колективі;

- розвиток навичок спілкування англійською мовою.

Комплектацію загонів здійснено з урахуванням вікових особливостей дітей. Кожен загін мав свою назву та девіз. Для підтримання фізичного здоров’я дітей кожного ранку проводилася зарядка англійською мовою.

Основною метою занять англійською мовою було  формування комунікативної компетенції. Вчителі приділяли особливу увагу розвитку творчих здібностей учнів, використовуючи ігри, парні та групові форми роботи, які збагачували лексичний запас учнів, формували комунікативні вміння. Перегляди фільмів, мультфільмів, проведення цікавих конкурсів та виразне читання займали особливе місце й відігравали провідну роль у повсякденній роботі табору. Цікаві й різноманітні види діяльності сприяли підвищенню активності учнів під час занять, у результаті чого діти працювали з ентузіазмом в позитивній атмосфері.

Під час літературних читань інсценізувалися уривки творів англомовних авторів. Театралізація допомогла дітям ефективно поповнити лексичний запас та розкрити їх артистичні здібності. Діти декламували вірші, записували та відтворювали рахівнички й скоромовки. Під час ігор на вулиці учні вчилися взаємодіяти один з одним за допомогою спілкування англійською мовою.

Під час планування роботи літнього мовного табору використовувалися методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, матеріали щодо організації роботи мовних таборів «Стратегія розбудови мовних таборів в Україні», навчально-методичні матеріали видавництв «Pearson» та «Macmillan» для роботи над проектами різного рівня складності, тексти Oxford Book worms Reading Circles видавництва «Oxford University Press» та книги видавництва «Сambridge English» для відпрацювання всіх видів мовленнєвої діяльності з акцентом на читання та говоріння, використовуючи елементи рольової гри.

Отже, наприкінці роботи мовного табору діти, їх батьки і педагогічний колектив були задоволені отриманими результатами, чудовими враженнями та здобутим новим досвідом.

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку