Головна  →  Новини районів  →  20 листопада 2015

Як учні гімназії “Прем’єр” плекали мову.Підсумки тижня української писемності та мови підбито!

Як учні гімназії “Прем’єр” плекали мову.Підсумки тижня української писемності та мови підбито!

Як найцікавіше відзначити Всеукраїнський тиждень української писемності і мови — це питання не давало спокою учням і викладачам столичної гімназії “Прем’єр”, вихователям і батькам, словом усім, хто звик регенерувати креативні ідеї, творчо вирішувати будь-яке завдання, із захопленням втілювати найнесподіваніші мрії.

Тож з нагоди Дня української писемності та мови було вирішено організувати Тиждень українського костюма та загальношкільний лінгвістичний арт-моб. На уроках вихованці гімназії чули крилаті вислови про рідну мову відомих українських письменників, громадських і культурних діячів, видатних історичних постатей, брали участь у інтелектуальних іграх та презентували свій погляд на історичні літописи Преподобного Нестора-літописця.

На перервах перечитували, обговорювали та обирали кращу із шкільних стіннівок. А у позаурочний час відвідали Музей книги. Цим учні хотіли продемонструвати, що варто дбати про чистоту та красу рідної мови, пам’ятати про її вишуканість, гармонійність та милозвучність.

Вчитель української мови та літератури Красиловська О.В. здійснила лінгвістичний екскурс про походження письма в цілому та українського зокрема. Було презентовано відеоматеріали, учитель розповіла про тернистий шлях нашої мови, історію її виникнення. Читці декламували вірші, акцентуючи увагу своїм виступом на важливості української мови в сучасному житті.

Не обійшлося і без сумної ноти, ми згадали і сумні події, коли українська мова і писемність заборонялась, закривались школи, бібліотеки, припиняли роботу друкарні. Під час мовного тижня усі намагались зацікавити молодших учнів вивчати та берегти рідну мову.

На думку гімназистів “Прем’єру”, такі лекції, лінгвістичні тижні сприяють розширенню світоглядних позицій школярів та виховують глибоку повагу, ціннісне ставлення до національної культури та мови, суспільне самоусвідомлення та громадянську роль.

Перейти до спискуВерсiя для друку