Головна  →  Новини  →  22 вересня 2015

Міська влада підтримує громадські проекти, які впроваджують прогресивні методики для розвитку дітей – Ганна Старостенко

Міська влада підтримує громадські проекти, які впроваджують прогресивні методики для розвитку дітей – Ганна Старостенко

Ставлення влади до дітей із особливими потребами, а також рівень інклюзивної освіти в Києві – це один із головних показників нашої відповідності високим європейським стандартам життя. На цьому наголосила заступник голови Київської міської державної адміністрації Ганна Старостенко під час інспекції дошкільного комунального навчального закладу «Центр розвитку дитини «Я+сім’я» Оболонського району столиці.

«Результати, які демонструють заклади з роботи з особливими дітьми, надихають нас більш активно підтримувати впровадження інклюзивної освіти у столиці, зокрема і в цьому дошкільному Центрі», – сказала вона.

За словами Ганни Старостенко, влітку цього року Київська міська рада ухвалила рішення про створення комунального дошкільного навчального закладу «Центр розвитку дитини «Я+сім’я» на базі громадської організації, яка діяла більше 15 років.

«На сьогодні вже затверджено штатний розпис, і з 1 жовтня фінансування закладу здійснюватиметься повністю з міського бюджету. На його функціонування ми передбачили майже 1 млн на рік. Це і утримання приміщення, і сплата за послуги ЖКГ, а також нарахування заробітних плат педагогам та психологам», – пояснила вона.

Заступник голови КМДА також висловила сподівання, що у майбутньому Центр буде розширено і він покриватиме не лише потреби Оболонського району у навчанні дітей із особливими освітніми потребами, а й усього міста.

Центр розвитку дитини «Я+сім’я» працює з дітьми молодшого дошкільного віку з особливостями психофізіологічного розвитку. Заклад розрахований на 2 групи по 30 дітей з 1,5-річного віку. У Центрі серед традиційних психологічних методів використовуються і унікальні, наприклад, такі як каністерапія (реабілітація за допомогою собак), корекційний театр, арт-терапія та інші, що дозволяють максимально адаптувати дітей з особливим освітніми потребами до умов колективу і найбільш повно соціалізувати їх та підготувати до перебування у звичайних садочках. 

Фото

Перейти до спискуВерсiя для друку