Головна  →  Новини  →  26 січня 2015

МОН визначить критерії рівня розвитку дитини

МОН визначить критерії рівня розвитку дитини

У Міністерстві освіти і науки відбулось чергове засідання робочої групи з розроблення критеріїв визначення рівня розвитку дитини за Базовим компонентом дошкільної освіти та інструментарію їх практичного застосування. Про це повідомляє прес-служба МОН.

У відомстві зазначають, що визначення періодів, стадій, фаз психічного розвитку особистості необхідне для створення оптимальної системи навчання й виховання, використання в повному обсязі можливостей дитини на кожному віковому етапі.

Критеріями їх визначення є системні суттєві якісні ознаки – психічні й соціальні зміни на певному етапі життя дитини.

У міністерстві нагадують, що на попередніх засіданнях було розглянуто пропозиції щодо визначення рівня розвитку дитини. Зійшлися на тому, що орієнтовні критерії мають бути лаконічними, направлені на допомогу педагогам та батькам у проведенні особистісно–орієнтованої роботи з кожною дитиною.

Під час засідання доктор педагогічних наук Галина Єльникова представила досвід використання кваліметричної моделі, як інструментарію практичного застосування при визначенні рівня розвитку дитини.

За матеріалами: http://profspilka.kiev.ua/

Перейти до спискуВерсiя для друку