Орієнтовна робоча програма
державної атестації дошкільного навчального закладу
| Напрями (питання) | Зміст вивчення |
Відповідність документації, у тому числі фінансової, вимогам законодавства | - нормативно-правове забезпечення діяльності ДНЗ (розпорядчі документи); | |
- ведення ділової документації працівниками відповідно до вимог Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах. | ||
2. | Створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі дітей – інвалідів | - створення умов для проведення корекційно-відновлювальної, лікувально-профілактичної роботи з дітьми в ДНЗ компенсуючого типу; |
- забезпечення умов для надання щодо інклюзивної освіти. | ||
3. | Дієвість внутрішнього моніторингу розвитку вихованців | - ефективність та системність вивчення рівня сформованості компетенцій дошкільників відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти. |
4. | Організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників. | - загальний стан укомплектованості працівниками (відповідно до штатного розпису); |
- якісний склад педагогічних працівників; | ||
- забезпечення умов для підвищення кваліфікації педагогічних працівників; | ||
- стан атестації педагогічних працівників; | ||
- стан навчально-методичної роботи; | ||
- організація експериментальної роботи та інноваційної діяльності в ДНЗ | ||
- організація роботи з молодими спеціалістами. | ||
5. | Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі | - ефективність використання працівниками технічних засобів навчання; |
- використання Інтернет ресурсів у роботі; | ||
- автоматична система «Дитячий садок» | ||
6. | Загальний стан території, будівель та приміщень навчального закладу | - технічний та санітарно-гігієнічний стан будівель та приміщень ДНЗ; |
- технічний та санітарно-гігієнічний стан території дошкільного навчального закладу; | ||
- стан та ефективність використання матеріально-технічної бази ДНЗ. | ||
7. | Створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу | - комплектування груп дошкільного закладу; |
- організація роботи з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки; | ||
- організація роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя та безпеки життєдіяльності; | ||
- організація медичного обслуговування | ||
8. | Організація розвивального навчально-виховного середовища | - результативність навчально-виховного процесу; |
- забезпечення навчально-наочними посібниками та іграшками; | ||
- стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми. | ||
9. | Організація харчування дітей | - загальна організація харчування дітей у дошкільному навчальному закладі; |
- матеріально-технічне забезпечення організації харчування; | ||
- ведення нормативно-технологічної та іншої документації з харчування; | ||
- організація дієтичного харчування; | ||
- виховання культурно-гігієнічних навичок; | ||
- виконання норм харчування дітей. | ||
10. | Забезпечення соціально-психологічного супроводу вихованців | - створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку і саморозвитку дітей. |
11. | Забезпечення якості управлінської діяльності | - стан планування змісту дошкільної освіти; |
- наявність та дієвість внутрішнього контролю, аналіз усіх напрямів діяльності ДНЗ; | ||
- звітування керівника ДНЗ; | ||
- діяльність педагогічної ради; | ||
- стан усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі, виявлених під час попередніх заходів контролю; | ||
- відкритість і публічність у діяльності навчального закладу | ||
12. | Роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка батьківською громадськістю, громадськими об’єднаннями. | - взаємодія в роботі ДНЗ, сім’ї та громадськості; |
- наступність у роботі дошкільного та загальноосвітнього закладу; | ||
- суспільний рейтинг ДНЗ; | ||
- участь колективу в заходах району, міста. |